2011/08/19

Nystart

Jag har suttit och väntat nu medan min gamla blogg "försöker" visa ett nytt inlägg på samma dag man skriver det, eller kanske bara fixa en ändring som behövs när det blivit en typo eller en bild blivit felcentrerad.

Nu vill jag inte vänta längre, det kan inte bara vara min dator det är fel på, så nu tänkte jag prova Blogspot istället. Det verkar mer seriöst. Enkelt att hantera med mindre krångel, det är en bra sak.

Min gamla blogg finns på http://malinkansy.blogg.se för den intresserade. Det kan hända att jag återvänder dit. Det kan hända att jag flyttar det som är intressant därifrån hit.

Eller, och det är väl mest troligt, så kommer det här helt och hållet vara just det rubriken säger; en nystart.

2 kommentarer:

  1. Although all of this is written in a language I don't understand, nystart sure sound like new start to me so I wish you well on the start of your new blog. I look forward to seeing your projects!

    SvaraRadera
  2. Thank you Jo =) Yes, it does men "new start" and I am hoping this server will be easier to work with than the last one. Hopefully I will get a grip on the layout and how to deal with pictures in a good-looking way soon. And when I do, I'll be sure to post about some of my projects =)

    SvaraRadera